Arnavutköy Belediyesi

Nasıl Çalışıyor ?

E-Belediye Kapısı, belediye hizmetlerinin internet ve mobil teknolojiler üzerinden hızlı, kesintisiz, güvenli bir şekilde, kullanıcı ihtiyaçları göz önüne alınarak sunulduğu, vatandaşların hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlayan bir platformdur. 
      
Sisteme entegre edilerek sunulan bu sayfadaki hizmetler, https://e-hizmetler.arnavutkoy.bel.tr/ ebelediye adresi üzerinden sunulabilmekte, vatandaşlar şifre ve e-devlet ile sisteme giriş yaparak sadece kendisine ait bilgilere erişebilmektedir. 
 
Şifre talepleri E-Belediye Kapısı - Kayıt Ol bölümünden alınmakta, talepler incelenip, kurum veritabanındaki sicil ile eşleştirme yapılarak onay verildiğinde kullanıcı giriş bilgileri sms olarak iletilmektedir. Bunun dışında e-devlet servisleri ile girişler için ise yine üyelik talebi alınmaktadır. Üyelik işlemleri onaylandıktan sonra bu yöntemlerle de üye girişi yapılabilir.
       
E-Belediye Kapısı üzerinden yapılan işlemlerde işlenilen veriler belediye otomasyon sistemine kayıt edilmektedir. Tüm veriler belediye otomasyon sistemi üzerinden işlenmekte ve oradan çağrılmaktadır. 
     
Şifresiz olarak E-Belediye kapısı üzerinden birçok işlem yapılabilmektedir. Kişiye Özel işlemlerin yapılabilmesi için mutlaka üyelik gerekmektedir.
 
Gizliliğinizi korumak adına, eriştiğiniz bilgisayarda özel hiç bir bilgi tutulmamaktadır. İşlemlerinizde kullandığınız banka kartları ile ilgili hiç bir bilgi tarafımızdan saklanmamaktadır.
 
Sistemde T.C Kimlik No / Vergi No / Mersis No üzerinden üyelik yapılmakta olup herhangi bir başka sicil numarası verilememektedir.
 
Yaşanabilecek herhangi bir sorun veya sorularınız için 444 4 597 Çözüm Merkezimizden destek alabilir, ebelediye@arnavutkoy.bel.tr e-posta adresine bildirimde bulunabilirsiniz.