Arnavutköy Belediyesi

Sıkça Sorulanlar

Hızlı Vergi Ödeme Sistemi
Hızlı vergi ödemesi yapabilmek için T.C no ve doğum tarihi bilgisi yada Vergi no ile Kuruluş tarihi girilmesi KVKK yasaları gereği zorunludur. 
Tüzel Kişiler için Kuruluş tarihi bilgisi hatası alınıyor ise 
ebelediye@arnavutkoy.bel.tr  veya 444 4 597 Çözüm Merkezimizden sistemde kayıtlı bilgi konusunda destek alınabilir. Kuruluş Tarihi Bilgisi sistemlerimizde Gelirler İdaresi Başkanlığından çekilmektedir.
 
Üye Girişi İle ilgili sorun yaşıyorsanız ?
Şifreniz hatalı yada unuttu iseniz Şifreni mi Unuttun ? Bölümüne başvurunuz.
Kayıtlı üye değil iseniz Kayıt Ol bölümünden üyelik formunu doldurup onaylanmasını ve sms gelmesini bekleyiniz.
E-devlet ile girişlerde sistemde kayıtlı olma koşulu vardır. Bir kereye mahsus üye olduktan sonra ancak E-devlet ile giriş yapabilirsiniz. 
 
Ödeme işlemlerinde Kredi kartınız ile ilgili hata alıyor iseniz ?
Lütfen bankanız kaynaklı bir sorun olmadığından emin olduktan sonra 444 4 597 Çözüm Merkezimizden destek alınız.

Vergi Ödeme İşlemlerinde Alternatif Yöntemler Nelerdir ?  Alternatif Ödeme Yöntemleri ve Tüm Detaylar için tıklayınız. 
Tüm vergi ödemeleri ve Beyan işlemleri ; Arnavutköy Belediyesi Yeni Yönetim Binası ve Hadımköy Ek Hizmet Binası'nda yapılmaktadır. Vergi dönemlerinde ( Mayıs ve Kasım ayları son iki hafta sonu ) veznelerimiz açık olacaktır.

E-Beyan Nasıl Verilir ? öğrenmek için tıklayınız.
e-beyan verebilmek için şifreli giriş yapmak gereklidir.


Bilgilerinizi Güncellemek mi İstiyorsunuz ?
Sicil Bilgilerinizi güncellemek için Çözüm Merkezimize 444 4 597 numaralı telefondan ulaşabilir, ebelediye@arnavutkoy.bel.tr mail adresine bildirimde bulunabilirsiniz.
 
Belediye Diğer İletişim Bilgileri 
Whatsapp İhbar Hattı : 0530 919 50 00
e-mail : arnavutkoy@arnavutkoy.bel.tr
KEP     : arnavutkoy@hs01.kep.tr
Web    : www.arnavutkoy.bel.tr